ansu
New Member
|
Post by ansu on Mar 11, 2013 2:14:24 GMT -5
mahtuuko Miranda? Omistajan nimi: ansu Hevosen nimi: Miranda Hevosen osoite: hepp0n1.suntuubi.com/ Pakettivaihtoehto: semi-comfort-paketti Muuta: Mira varmaan astutetaan, siitä lisää kun tapahtuu:)
|
|
ansu
New Member
|
Post by ansu on Mar 11, 2013 2:19:46 GMT -5
Mahtuuko Mira? Omistajan nimi: ansu Hevosen nimi: Miranda Hevosen osoite: hepp0n1.suntuubi.com Pakettivaihtoehto: semi-confort-paketti Muuta:
|
|
Akku
New Member
|
Post by Akku on Apr 11, 2013 13:18:56 GMT -5
Foorumin etusivulla kerrotaan vapaasta tallipaikasta, pakko koittaa. =)
Omistajan nimi: Akku Hevosen nimi: Kysymysmerkki "merkki" Hevosen osoite: virtuaalisuokki.suntuubi.com Pakettivaihtoehto: semi-confort-paketti Muuta: Eipä tule nyt mieleen. (:
|
|
Ida
New Member
(c) Jassu
|
Post by Ida on Jan 10, 2014 11:05:32 GMT -5
Etusivulla foorumilla ilmoitetaan 2 vapaasta tallipaikasta,joten miksipä en kokeilisi onnea Bassen kanssa? Omistajan nimi: Ida Björg Hevosen nimi: Bas Blank Hevosen sivut: TästäPakettivaihtoehto:Comfort-paketti
|
|
Ida
New Member
(c) Jassu
|
Post by Ida on Jan 30, 2014 11:27:27 GMT -5
Hei, onko paikat menneet jo? Pääsiskö Basse tänne tallille asuttumaan?
|
|
|
Post by Anne on Feb 4, 2014 3:54:45 GMT -5
Basse on tervetullut talliin. Kuittaa vielä tähän alle, niin päivitän ponin sivuille =)
|
|
Ida
New Member
(c) Jassu
|
Post by Ida on Feb 5, 2014 12:33:46 GMT -5
Ihanaa, Jes! = kuitattu. Pyrin tekemään päiväkirjan Basselle lähiaikoina, koska olen nyt puhelimella.
|
|
jenny
New Member
|
Post by jenny on May 4, 2014 11:26:41 GMT -5
Omistajan nimi: Jenny Hevosen nimi: Romerito II Hevosen osoite: jennyntalli.weebly.com/romerito-ii.htmlPakettivaihtoehto: Semi-comfort Muuta: (toimin virtuaalisessaratsastajanliitossa nimellä popcorn128 joten ei tarvitse ihmetellä,jos tämä nimi jossain aina esiintyy) Toivon todella paljon että Romeo pääsisi tänne,parempaa tallia saa nimittäin hakea =) + Teetkö Anne itse hoitajille päiväkirjat foorumille,vai onko ollut tapana että hevosenomistaja tekee itse?
|
|
|
Post by Hei! on May 6, 2014 11:57:16 GMT -5
Hei en tarvitsekkaan enään tallipaikkaa,kiitos kuitenkin:)
|
|
|
Post by Elisa H. on Aug 24, 2014 4:45:51 GMT -5
Jos täällä olisi tallipaikkoja vapaana niin minulla olisi yksi konimus vailla kattoa päänsä päälle :-)
|
|